Saturday, June 9, 2012

Kembali...2012

Assalamualaikum...
perasaan bercampur-campur...teruja,semangat (ye ke...?hahah) dan macam2 le...terlalu lama aku meninggalkan blog aku ni...
tup2 lepas bersalin anak ke3..nak sambung lak..hahhah cam x caya jek..
nama blog pon aku tukar skit...cuma tambah jek nama baby baru,so officially is ATAAMNIAKID...:D
Insyallah..aku cuba luangkan masa skit untuk update blog aku ni...(ye ke leh caya ke..?)hikhik
This is just opening...so jumpa pd next post ye...muaaaxx

3 comments:

  1. amboi kakkk.. bulan 6 br nk update.. lame sungguhhh. muahahahaha

    ReplyDelete
  2. hahhahaha...bertenang ye rakyat jelata...

    ReplyDelete
  3. wah..baru baca nih..setelah sekian lama saya tak bukak blog..tahniah..tahniah..semoga terus berusaha untuk update blog akak ek..uhuhuhu

    ReplyDelete