Thursday, January 21, 2010

~6 TaHuN iKaTaN SuCi~


22/01/2010-genap 6 thn ikatan suci antara aku n hubby..

:: "Ya ALLAH ya TUHANKU....aku memohon padaMU agar ikatan ini akan berkekalan sampai akhir hayat..aku bersyukur di atas kelebihan suamiku dan redha atas kelemahannya,namun aku yakin.. ape yang KAU anugerah untukku adalah yang terbaik" ::

mmm....x ade celebration pon,just ingatan n wish dari hubby pagi tadi...dah cukup istimewa untuk aku,alhamdullillah..yang penting ade persefahaman antara kami sebagai suami isteri,masih jauh perjalanan kami...cuba buat yang terbaik untuk ikatan ini,selebihnya berserah kepadaNYA.

6 comments:

  1. happy 6th anniversary kak..wah,dh 6thn ye..congratulation!

    ReplyDelete
  2. wahh kakkk shazaa...
    eppy 6th anniversaryy yaaaa
    tahniah2...

    ReplyDelete
  3. 6 thn...makkaiii..wan br masuk kedua...camner la kalau 6 thn..lamerrrr nyer..masa tu anak wan dah brp ek..bla..bla..

    kakkk..eppy2..unervesary ye!

    ReplyDelete
  4. salam,ayong..
    onee singgah ni..
    nk amik link ayong

    ReplyDelete
  5. lambat plak..hepi belated anniversary shaza..semoga berbahagia selalu..aku bulan 5 nnti baru cukup 6 gak hehe

    ReplyDelete